Mars mars månad

Och våren är kommen. :)
Eller hur?
Hunden fäller som en tok, motivationen och D-vitaminhalten i kroppen byggs på, hästen är lerig från has till öra. Fåglarna flyttar tillbaka och snödropparna blommar för fullt under syrenhäcken. 


Höll på att ramla ur skorna igår. Var och solade på det lokala drop in:et. Har inte varit där på säkert ett år då jag alltid solar på gymmet i vanliga fall. 
Men i alla fall, gick in och stoppade in en hundring i växelautomaten för att få tior att stoppa i solariet. 
Jag brukar sola runt 25 minuter till en halvtimme. Och sist hamnade det runt 70 kr. 
Jag stoppade i och stoppade i. 
Och minsann svalde den varenda liten guldpeng för 25 minuter. 
Helt sjukt eller?
I alla fall för mig som sällan kan göra saker med måtta. ;)
Börjar jag sola så brukar jag ha lite svårt att sluta och blir lätt 4solningar på en vecka. 
Men kors i krösamoset, det går ju inte! Den här sjöbusen får nog tänka om och inse att 400 kosingar på en vecka är som rena rånet. Okej, det kostar att ligga på topp och vill man vara fin och så vidare.... men vafan liksom! 



Där blev jag snål. Bra. Tack och hej. 
Återgår nog till mitt normala och solar på gymmet och blir tränad på köpet. 
Eller var det tvärtom kanske? 

Nu är det dags för mig att ladda jobbnatt. Försöka sova lite. 

Puss och heeeeej 

Kommentera här: