Lycka!

Är glad idag. 
En hel del kvar att ta tag i både fysiskt och motivationsmässigt. 
Men vilken morot va? Yes!
Boom!


Lycka! 
1 Emma:

skriven

Grattis!! :-)
Jag längtar så tills jag får träna på "riktigt" igen men är så glad bara över rehaben, ska bli så skönt att äntligen få röra på sig igen utan att det gör ont! :D

Svar: Tack! :)
Skönt ändå att det går framåt och hoppas du är på G snart med träningen.
Det gör gott både för kropp och själ, men se till att må bra i kroppen först.
Kram :)
// Monixx

2 Emily:

skriven

Fan vad du är duktig! Heja heja!

Svar: Haha tack!
Fast långt ifrån så duktig som jag hade kunnat vara. Tyvärr ;)
Om du visste vad crap jag äter. Och lat som en förlamad bisonoxe.
Men försöker ignorera latheten så ofta jag kan. ;)
// Monixx

3 Takai / Beatrice:

skriven

Sååå duktig!! :D <3

Svar: Tack snälla! :)
// Monixx

4 Grodan:

skriven

Bra jobbat! Borde också.. haha!

Svar: Huuu alla dessa borden. Haha
Är förvånad att jag själv kom igång. Tog bara x antal år. :))
Heja dig och t a c k så mycket förresten!
// Monixx

Kommentera här: