Sjukstugan update

Det var en gång en lite tös som fick feber... några dagar senare låg hela familjen plakat. 
Jodå. När jag Jobbade natten mellan lördag/ söndag nu i helgen så kände jag hur något var på G. 
Ch när jag vaknade i söndags eftermiddag så var jag skitkass.  
Sen har det rullat på. En efter en dukade vi under för feber, ont i hela kroppen och hostan från helfvetet. 
Idag var äntligen stora dottern tillbaka i skolan. Hon har varit hemma sedan i torsdags, kände sig bra i lördags och sen kom skiten tillbaka. 




Min minsta sjukling. Sova räv på bild och busa kan man ju göra när man är sjuk. 
Snacka om sjuka familjen Sunk. 
Jeeeeeez....!
1 Mamma:

skriven

Ja det syns ju inte att han sover räv ... :-)
hihihi...

2 Emelie:

skriven

Hoppas att ni blir bättre snart! Krya på er! Kramar

Kommentera här: