Dagens Monixx

Ja innan jag börjar får jag väl försvara mig med att jag är varken bilmekaniker eller intresserad av att mekka. 
Men jag hör när det är sönder. Typ ;) 

Häromdagen när jag skulle köra in kidsen till skolan så tyckte jag att bilen mullrade lite mer än vanligt när jag svängde ut på stora vägen. Tänkte att nu läcker avgassystemet lite. 
Betonar på 'lite' då. ;)

Skickade ett sms till älskling:
"Bilen låter som en rallybil. Du kan väl kolla lite. Fast tycker det låter rätt coolt ;)"

Idag när mannen skulle in till stan hittade han detta:


Känns som jag kanske har tappat nåt....

Mannen skakade bara på huvudet. Antar att ord var överflödiga. 
1 MAmma:

skriven

Ja.... hahahaha!!!

2 Heikki Lundan:

skriven

Jag såg att du ville ha/se bilder på Choctaw Brave.

http://www.sukuposti.net/hevoset/choctaw-brave/279
Bläddra längst ner bara.

Kanske du har sett dom redan, men ifall att...
Det fanns inga bilder på Grandpre tyvärr.

Sajten är Finsk, men det finns flaggor ovre högra hörnet. Bara klicka Svenska flagga. Sidan är nämligen ganska omfattande. Tom. några åsnor finns
med där.
Har det så gott.
Heikki.

3 Emelie :

skriven

Haha! Jag hade dött! :) du är för go!

Kommentera här: