Fullt ös... eller?

Oj vilken slitsam vecka. ;)
Laddar för ett litet lagom jobbpass idag. 5 timmar i em/kväll. Sen tar jag helg då. 
Skönt!

Den här filuren härjar i lådorna och har lärt sig hur man tar bort pinnen som suttit nerstucken i handtagen. 
Så nu får det bli en plan B på denna hyllan. 


Väntar fortfarande på att mannen ska måla den vit. Hemsk färg. 
Kommer bli fint sen. 
:) 
Nån gång. 
1 mamma:

skriven

beror ju på om man gillar trä från körsbär.. Vilket var väldigt populärt ett tag, men jag trivdes med det och gillar lite mörkare träslag, vitt har ju blivit modernt nu igen och allt vitt men matchar av med olika ex kuddar, blommor, gardiner, fondväggar mm mm. Och det blir ju väldigt ljust.. men man får akta sig så det inte blir sterilt. Men jag tycker det är synd att måla en sådan gedigen byrå/hylla/tv-bänk mm vit som är körsbär .. dock inte massivt trä:-) Men det blir säkert snyggt vitt med, går ju alltid måla om det sedan i ... hrm brunt :-)

2 mamma:

skriven

Antikvitt ska det ju vara, inte kritvitt.
Tack för mig. Det blir säkert Jättebra Monica vad du än gör med den, jag vill inte ha den tillbaka i alla fall :-) Men antikvitt eller bruten vit blir bra.

Kommentera här: