Some days are really shiny

Idag är en riktig sån dag. solstrålar både inne och ute och dessutom börjar jag bli väldigt tillfreds med bloggen. 
Har ändrat om på headern, så nu är det som det ska. Ja tills den dagen jag ska göra en h e l t ny. Men det får vänta lite. 
Och jag hoppas att ni ser det lite småballa typsnittet i rubrikerna i varje inlägg. Har gått en liten 'fuskväg'' för att alla ska kunna se det utan att ha det sparat i sina datorer.. Tyckte det var lite coolt. Och så såklart signaturen på slutet har jag lagt in en ny. 

Finns vissa saker jag saknar från min förra design, som t ex bilden med länk till Bloglovin och de här besökssidornas små 'knappar', men å andra sidan så har jag valt att ha det stilrent utan en massa trams och pluttriga saker vid sidan. Det ni behöver ligger helt enkelt i rull-listorna ovan. Mycket bättre och gallrar bort en massa som stör synfältet. 
Finns en del småskavanker som jag är fullt medveten om, men jag säger inget om dem så slipper ni störa er på det. Det räcker att jag gör. ;)


Men det finns en sak jag funderar över.. vart tog all reklam vägen?
Nej, jag har inte gjort något för att den ska försvinna. Men jag klagar inte. Absolut inte. Det här är bra. 


Det tråkigaste med denna dagen är att jag har kom på mig själv med att googla "Kristian Gidlund avliden"
Men inga träffar på det.Hoppas inte det kommer några på väldigt länge heller. 
Men det är fortfarande märkligt tyst.... 

Kommentera här: