5 dagar över

Ja såpass blev det.. så snart borde det väl ändå smälla till eller?
Tänk när alla satt här för 5-6 veckor sen och var helt stensäkra på att den lille skulle kika ut alldeles för tidigt. Så fel man kan ha. :)
Men visst har jag hållt mig vääldigt lugn, men nu får man göra allt för att aktivera ut den lille så mkt man bara kan.
Så jag roar mig med att städa, tvätta, försöka vandra omkring så mkt det går.
Nu är jag ju överlag rätt saktfärdig, haha, så det går inte så fort pga av fogar och ett bäcken som inte vill som mig.
Men jag jobbar pååå! :)

Idag var det ju faktiskt lite soligt och ganska skönt efter att ha vart lite halvtråkigt väder ett tag nu, så älsklingen passade på att klippa gräset, jag röjer av lite här inne med öppna dörrar & tvättar upp allt som behövs. Igen. ;))

Tjejerna är och leker hos deras kompisar My & Moa idag.
Tanken var egentligen att de skulle sovit över där från igår tills idag, men Michelle har i samband med skolstarten blivit otroligt mammig, så hon ville inte. *Kors i taket*
Hade hemlängtan, så det blev bättre att göra såhär istället.
Mina gullungar!

Saknar min grabb nu oxå, min stora fina pojk.
Det var längesen jag träffade honom, men förstår han har mkt nu. Snart 15, kompisar att hänga med, förstår att det är ibland mer värt än att åka till tråkiga mamma här ute på landet ;) . Men han saknas oss när det går så här länge. Puss på dig!

Nu dags att fortsätta göra lite nytta här.
Hej hopp & ha en bra dag!
Kram



Kommentera här: