Nu är det dags!

Dags för Mission Weight Loss!

Ska börja att gå ut och gå i rask takt för att senare öka tempot. Har som sagt även funderat på vad jag ska hitta på nu i vinter. 
Så är det någon som har några genialiska ideer på det så kan ni ju hojta, eller ännu hellre om det är någon som vill börja träna tillsammans med mig. 

Annars är det ganska lugnt här hemma. Älsklingen vaknade med ont i halsen och mår sådär.
Så det är väl bara att förvänta sig det nu framöver. Och jag som är så nojjig med sånt där nu när man har en bebis i huset. 
Nästäppta bebisar med hög feber är inget man älskar precis med massa oro och sömnlösa nätter som det blir då. 
Hoppas att vi klarar oss från det.

Var på ett litet mini-utvecklingssamtal idag för lilla tjejen på förskolan i samband med hämtning.



Fanns ju bara positivt att säga och det enda
hon hade skrivit i sitt anteckningsblock inför mötet var:
"Glad, positiv" 
Det är min tjej det! ♥

Hon sa att hon är en: bra kompis, leker med alla och väldigt öppen & allt sker med ett leende. 
Och är en självständig tjej som fixar och donar med det mesta såsom att ta på sig kläder, gå till matsalen.
Alltid glad och hjälpsam. 

Så stolt mamma!

.. hon sa också att just nu leker alla barn med dockor att de har bebisar, matar, blandar välling och allt som hör till. Jag undrar jag hur detta kommer sig?! ;)
2012 verkar vara ett riktigt 'babyboom-år'. Är ju hur många som har fått/väntar barn. 
Roligt! 

1 mamma:

skriven

Vad mysig hon är den lilla stumpan....
Ja hon har charmen ;-)

Kommentera här: