Midsommar -12

Äntligen kommer här ett inlägg från midsommar också! Börjar lite i fel ände idag visst, men så får det bli. Hela bloggen är knas och allt annat än sig lik nu ändå så det får bli lite kokko, det tar vi inget extra för alls. ;)


Michelle & lille Felix hade fått på sig fina midsommarkransar. (de var lite yviga kransarna minsann ;)
De var så stolta & nöjda sååå! :)


Christine sköter musiken i tälten i sann DJ- anda! 


Söta lilla Fille igen! :)



Självklart var flaggan hissad & i topp! 
Precis som det ska. :)




Jag gjorde 2 suuupergoda jordgubbstårtor!
Kan säga att de var smarriga med 2 Liter jordgubbar i VARJE tårta. ;))



Den årliga krocketturneringen hade vi ju oxå såklart!
Är dock fortfarande osäker på vem som vann. :) Och nej, jag var inte med. 
Nöjde mig med att servera, övervaka och slappa i sann pregnant-anda. ;))



Fina Christine & jag. ♥



Här sitter vi alla och avnjuter midsommarmat i det stora tältet på gården. Det var tur att vi fick låna det för visst kom det regn, men tack vare detta kunde vi sitta ute och äta gott, grilla på kvällen & bara samtala i lugn och ro trots regnets droppar stundtals. Perfekt!

Denna bilden lånade jag från Kinna, hoppas det var okej då jag inte hade så mkt bilder, och jag slarvade väldigt med att fota från kvällen, för var en del som inte ens fastnade på kort. :/
Tråkigt.
Hade velat föreviga er alla! 

Tack för en underbart mysig och alldeles lagom midsommar! Och alla ni som kom, tack! 
Hoppas att vi gör om en repris nästa år. :)

Kram på er alla! //Monixx



Kommentera här: