Om sanningen ska Fram...

.. så formligen hatar jag den där låten. Hatar hatar haatar.
Hade jag fått chansen så hade jag kunnat slita ur radion ur sitt uttag och tryckt ner den i halsen på han som sjunger... fast.. sånt där gör ju inte jag, så jag låter bli.
Nu ska vi inte överreagera, men jag blir ju förbannad när jag hör den.
Vad är det för inkompetenssamhälle vi lever i som för det första släpper en sådan skitlåt, sedan spelar sönder radioapparaterna med den och sen dessutom spår den till årets SOMMARPLÅGA!?
Vafan. Den kommer ALLTID vara en plåga, trots årstid. Och år.
A big time neverending pain in the god damn ass! Ha!

*host* Okej, förlåt, too much.. ber om ursäkt för detta.
Men bara så ni vet, jag tänker icke länka till den på youtube.
Jag ska inte föra er närmre avgrunden än vad ni redan är ;)

Säger som han i sällskapsresan: [med viss modifiering]
- Måtte Djävulen ta alla.... såna framtida låtar!!









Men nu blev det väl lite konstigt här ändå. Vad hände där?
Vafasen SA han?? 

1 Emelie:

skriven

Hahaha jag håller med dig! Hatar verkligen den låten. Kommer den på radion så stänger jag av den och sen blir jag lite allmänt sur ett tag ;) haha

Hur är de med dig nu??



Kram

2 JULIA KORECIC:

skriven

ett bra tips till din laptop, för mig är de underbart?



KOLLA HÄR DÅ: http://kooorecic.blogg.se/2011/may/lapock.html

Kommentera här: