Faan!

Jag mår S K I T !
Tjackar Magnecyl & alvedon efter bästa förmåga, och det hjälper väl något.
Men det svider i huden, ont i hela kroppen, feber... rivande hosta. Ja, det här var ju skitkul.. verkligen!

Sen blir det storhandling, björkrisplockning, systemet, städning.. Puh!
Undrar hur man ska orka allt.. jag som knappt kan resa mig ur soffan nu. Känner mig som en stel gammal 80-årig tant.
Imorrn hade vi tänkt käka på dagen och sen gå ner till stan och titta på dans runt midsommarstången.. men gå.. njaee, just nu känns det faktiskt rätt uteslutet.
Hahaha, jag får åka ut och hämta permobilen. ;-))

Önskar er alla en Riktigt Glad Midsommar!
1 vansinnet:

skriven

Stackare. Här är det likadant. När jag för en gångs skull är ledig så blir jag sjuk, typiskt!

Hoppas du kryar på dig.

Kram

Kommentera här: