En städsam torsdag

Ja, vad skit det blir överallt.
Grus innanför dörren och alla löv ska vi inte prata om. Förstår inte hur de kan blåsa in på våran dörrmatta. ;-)
Emmsan ligger och sover som en stock i soffan. Upptäckte innan att hon har fått feber. Stackaren. Inget roligt lov ju..
Själv susar jag runt med elefant-dammsugaren och golvmoppen i högsta hugg. Men så måste man ju ta sig en liten paus medan det torkar på golvet och självklart fastnar man då här.
Kollade en snabbis på AMS, men inga nya jobb idag heller som var roliga. Dammsugarförsäljare i all ära, men njaee.. de får visst ingen lön utan en massa gruff har jag hört ;-) Mycket krångel där.

På Spotify dök Addicted to love upp som är med i Cocktail.
hihi
Värsta 80-tals-rockvarningen ju. Fast filmen är såå braaa! ♥

Senare idag stallet. Ska släppa in pållarna och utfodra en stallkompis hästar oxå.
Igår lånade jag ut Felice för att hon ska få gå så mkt som möjligt. Hade barnen så jag kunde inte rida. Äntligen är vi på G och ja, man kan ju säga att hon är någorlunda igångsatt nu.
Hon känns stabilare för varje ridpass som går. Och jag är så PÅÅ nu!
Turboladd i 180! Gött mos, lovar!

Nu kom det 3 grabbar inklampandes på bre'ställ i skengalopp. Bäst att gå upstairs och värna om mina nyskurade golv.
1 mamma:

skriven

Hälsa till alla grabbarna och töserna och hoppas att Emma kryar på sig snart.inget vidare med sådan sjuka...

/mamma

2 Tess:

skriven

Vad kul att det går så bra med nya pållan!

Kommentera här: