Rösta på Veckans blogg här!

R Ö S T N I N G E N    Ä  R   N U     A V S L U T A D  !

OBS! HELT ANONYMA RÖSTER RÄKNAS INTE!

Nu ska jag räkna ihop allas röster och så kommer resultatet sen.


1. Ejmis

2. Annica

3. Malo

4. Beata

5. Kalsongmorsan 

*GRATTIS*! 
Ni blev de utlottade bloggarna på min sida.
Skriv gärna ett inlägg för att locka folk till att rösta på just DIG.
Använd denna direktlänk till inlägget där röstningen sker.
http://monixx.blogg.se/2009/march/rosta-pa-veckans-blogg-har.html#comment


Gå in och kika på de olika bloggarna och rösta här på den du tycker ska vinna Veckans Blogg genom att skriva ett inlägg.
" Jag röstar på..."!

Röstningen pågår till kl. 12.00 imorgon.

Lycka till nu alla!

1 annica:

skriven

wiiiiiie va kul!

2 Emelinda:

skriven

Jag röstar på KalsongMorsan :D

3 ♥Flodhästen och Jag♥:

skriven

Jag röstar på ANNICA!!!

4 jane:

skriven

hej dagen vart bra???????

5 KalsongMorsan:

skriven

hihi vad roligt ^^, får se om mina kära läsare gör som jag befaller nurå :P



Håret färgade jag ju förra veckan! :O

6 Juliflickan:

skriven

Ja den korall färgade är görsnygg :)

7 Caroline:

skriven

Jag som alltid har varit lite avundsjuk för alla andra har nån att rida ut med, när man har häst inhyrd på ett ställe. Fast jag är nog MEGA GLAD för att jag har ett eget stall och INTE slipper något tjafs. När man läser på dina kommentarer låter det som ni har värsta problemen ju. Hoppas du får det bättre i stallet MONIXX! =)

8 Matilda Östman - the life of:

skriven

Jag röstar på Annica :D

9 jane:

skriven

jag la till dej nyss,vill ha alla bloggar tillbaka som jag hade på min gamla blogg,trodde du kände igen mig faktiskt...hehe(mammatill4)ny blogg här....så ja lägg gärna till mig nu...hihi...kramizzzzzzzz

10 jane:

skriven

jag röstar på ANNICA

11 lisa:

skriven

Jag röstar på Kalsongmorsan =D

12 ulliz:

skriven

ja röstar på kalsongmorsan

13 mammabecka:

skriven

Jag röstar på Kalsongmorsan!!!

14 natha:

skriven

jag röstar på kalsongmorsan !

15 Baso:

skriven

Jag röstar på Kalsongmorsan!

16 Jessie:

skriven

Röstar på att Lisa ska fotas och filmas imorgon=)

17 A:

skriven

Jag röstar på Ejmis

18 Inga-Lill:

skriven

Jag röstar på Malo.

19 Mamma Russin:

skriven

hej

jag röstar på annika såklart.. jätte gotjej..:)



kram

20 attis:

skriven

Jag röstar på http://annicaahlqvist.blogg.se/

21 Tess:

skriven

Jag röstar på blogg nr 1 Ejmis

22 Annette:

skriven

Lägger min röst på

NR1 Ejmis

och håller tummarna hårt ;)

23 Annelie:

skriven

Jag röstar på Ejmis =)

Ha en fin kväll!

24 Lena Svensson:

skriven

Jag röstar på Ejmis.Ha en go kväll

Kram Lena

25 Lilltroll:

skriven

Hej

Trevligt med röstning! Jag röstar på Ejmis blogg. Ha en bra kväll!

26 Åsa.S:

skriven

Jag röstar på ejmis!!!

27 Tessan P:

skriven

jag röstar på MALO .....

28 LindaL:

skriven

Annica!!! Det blir min röst!



//L

29 annica:

skriven

jag röstar på kalsongmorsan!!!!

30 Ina:

skriven

röstar på kalsongmorsan

31 mammatezzan:

skriven

Jag röstar på KalsongMorsan

32 Nicole - Thilians mamma:

skriven

jag röstar på kalsongmorsan:D

33 Fredrik:

skriven

Vill önska dig en skön vecka ..

Kul grej detta med veckans bloggare.,,,



Tcker du är energi knippe utan des lika , skit kul...



// Fredrik

34 cindy:

skriven

Hej :) vilken kul grej! Jag är gärna med nästa gång, så kika in på min blogg.

35 Anonym:

skriven

Det här med att vara vegetarian http://kathrinea.blogg.se/2009/march/10-anledningar-att-bli-vegetarian.html jag är väldigt intresserad av vad DU tycker!

36 johanna:

skriven

37 johanna:

skriven

kalsong morsan

38 phlex:

skriven

jag röstar på Brolles blogg

39 Peter:

skriven

Jag röstar på Malo!

40 Janpan:

skriven

Jag röstar på min favoritbloggare Kalsonmorsan! :D

41 Madde:

skriven

jag röstar på kalsongmorsan =)

42 Carina:

skriven

ejmis är min tjej ;)

43 Tony:

skriven

Jag röstar på Malo!

44 Katta:

skriven

Ja röstar på Beata :)

45 Sophie:

skriven

KALSONGMORSAN SÅKLART <3

46 Anna:

skriven

Hej!

Jag röstar på Annica!

47 Lili:

skriven

Klart DU skall vinna!! Utan tveckan!



Lycka till! :)



/ Lili

48 phlex:

skriven

jag röstar på Beata så klart

49 Lotta:

skriven

Jag röstar på Ejmis =)

50 Veronika:

skriven

Jag röstar på Malo.

51 Emelie:

skriven

Jag röstar på Annicas blogg=)

52 Sandra:

skriven

Jag röstar på EJMIS! =)

53 Veronica H:

skriven

Jag röstar på Malo.

54 sussi:

skriven

Jag slänger in en röst på Beata!!

55 Sara Enström:

skriven

Kalsongmorsan får min röst =)

56 mattias:

skriven

min röst går till Malo.

57 Åsa:

skriven

Ejmis får min röst!

58 Michaela:

skriven

Jag röstar på Kalsongmorsan. Hon har den enda bloggen jag följer slaviskt!

59 Eme:

skriven

Jag röstar på - KalsongMorsan

60 Sanna:

skriven

Jag röstar på Kalsongmorsan

61 Nina:

skriven

Röstar på brolles

62 linuz M:

skriven

Röstar på Brolles

63 betty:

skriven

Beata så klart, får min röst

64 Jenny:

skriven

Jag röstar på Beata :-P

65 Niclas:

skriven

Jag lägger min röst till Brolles blogg.

66 Nathalie:

skriven

Jag röstar på KalsongMorsan

67 Mammy:

skriven

Underbar blogg. Röstar på MALO.

Kommentera här: