Enkel TÄVLING här om en Bodylotion!



Vinn en helt oanvänd
Bodylotion by Oriflame.
Coconut & Ricemilk!

200 ml.

Luktar supergott men eftersom jag inte använder hudlotioner så köpte jag
den men beslutade mig för att det var onödigt eftersom jag typ använder hudkrämer 2 ggr/ år.

Regler:
1. Lägg till mig på Bloglovin. ----> Follow ~*~Monixx funtar vidare~*~
2. Och skriv en kommentar (inklusive mejladress) varför just DU vill vinna den.
3. Lägg ut ett inlägg på din blogg och länka hit.

Tävlingen avslutas 3 april kl. 22.oo

Jag betalar självklart frakten.

Good Luck!
1 Fröken Emma ♥ Mode m.m:

skriven

God morgon hur är det idag :)?

2 Fröken Emma ♥ Mode m.m:

skriven

Okej vad skönt, här är det också fin väder.

Jag ska städa lite, sen på skolan efter lunchen.

Kram Emma

3 *Camilla*:

skriven

Jag är absolut med och har lagt till dig nu , och här är även länken:



http://olikabloggtavlingar.blogg.se/2009/april/tavling-bodylotion.html



Jag vill absolut vinna denna , för coconut luktar så himla gott :)



ha det bra

4 Erika:

skriven

Prenumererar och har länkat på www.metrobloggen.se/bravinster

hoppas få smörja in mina torra ben med lotionen.

5 Sandra tipsar:

skriven

Jag vill vara med och tävla!



Jag har lagt till dig på bloglovin, och länkat här:

http://sandratipsar.blogg.se/2009/april/vinn-bodylotion.html



Jag tycker att jag ska vinna för att jag som föräldraledig aldrig har råd att köpa saker till mig själv. Inte ens så "enkla" saker som bodylotion!

6 Liz:

skriven

Oriflame är för mig min barndoms smink, det första jag ägde. Prover visserligen men åh vad mina kompisar var avundsjuka på mina små små läppstift och alla små burkar med färger och krämer.

Parfymer i massor och små borstar och duttar.

Jag var åtta år och hade den finaste och mest välfyllda sminkväskan av alla.

Sen så är coccos den bästa doften av alla, så är det bara.

En länk har du naturligtvis;

http://chiclady.blogg.se/2009/april/-monixx-tavlar-ut-en-harligt-doftande-bodylo.html

Och på loving finns du åxå :)

Kram från Liz i Malmberget.

7 evamar - tävlingsblogg:

skriven

Har lagt till dig på Bloglovin o länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/april/bodylotion-3-april.html



Jag vill gärna vinna bodylotionen eftersom jag är en riktig "torris". Med hjälp av enorma mängder lotion och kräm har jag lyckats "lura" Älsklingen att jag har sidenmjuk hud och inte den krokodilliknande hud jag egentligen har. Men nu är det snart slut med det. Jag är på ruinens gräns. Snälla, snälla, snälla rädda mitt förhållande och min ekonomi!!!

8 Sara:

skriven

Hej, jag vill självklart vara med och tävla! Har länkat i min tävlingsblogg; http://daxfortavling.blogg.se/2009/april/-91-.html



Har lagt till dig på bloglovin också :)



Varför ska jag vinna? Jo, för jag är ensamstående mamma på heltid till en kladdig 1-åring.. Vilket betyder att mina egna händer är i vatten väldigt mycket, efter varje blöjbyte, efter varje måltid, ett par gånger om dagen när jag diskar, när jag handtvättar kläder osv. Så mina händer är fnasiga och riktigt torra, så den där hudlotionen skulle sitta fint här kan jag lova :)

Kommentera här: