Från stadsfesten

Amanda Jensen
Ett lite kasst kort på Amanda men det var svårt för vid det tillfället stod jag mitt i smeten och folk trängdes som f-n.

Jag vet egentligen inte varför jag inte tog en jäkla massa fler kort.
Det glömdes bort helt enkelt.
Vi hade ju fullt upp att leta bajjamajor, barer och annat.
Och så allt folk man träffade.
Det var en del man kände men knappt inga från Nässjö?
Var det bara Eksjöbor ute el?

Mitt sällskap under kvällen: hihihihi
2 party-brudar!
Och jaaaadå, vi var fullt normala! ;-)

Det blev inte så mkt kort.

En Dr(f)ull-Putte kan jag ju bidra med!
Feeeest!
-Yeeah!

Nä seriöst jag hade faktiskt en supertrevlig kväll och trots att jag tyckte själva arrangemanget "stadsfesten" var en flopp
så blir det ju inte bättre än vad man gör det till.
Och sällskapet spelar ju stor roll hur en kväll ska se ut.

Sen slutades kvällen med en 'muckig' hamburgare (det är en annan historia, smått pinsam så den skippar vi )  och en tur till ' De Fetas.'
Och i vanlig ordning så säger Monixx:
- så länge Monixx är vaken, håller festen på!

Idag... ja, jo lite bakis då.
Vaknade vid 8 första gången, tittade mig i spegeln, konstaterade att jag såg ut som ett smärre monster, tog en dubbel Treo och sen drog jag mitt duntäcke över huvudet och somnade om.
Ingen var särskilt pigg idag.

Nu ska jag gå ut lite tror jag och ta en nypa frisk luft.
Behöver det.
Uuuurrrk!
Muntert att upp vid 5 imorrn igen.
Kan man kanske ringa till jobbet och säga att jag kan tyvärr inte komma idag för jag är.... död?
Hmm..!

Ha det gott alla!




PS: Loopen, fler kuliga bilder från stadsfesten tas tacksamt emot. Tog inte du några kort? Jag glömde det..:-D
1 Helén:

skriven

Jodå lite nässjö folk var det allt där, jag var ju där, nja inte inne då, men utanför, gills inte det..haha...

Är ju folkfest här i Nässjö nu from nästa helg, men inte så mkt uppträdanden som det var i Eksjö, tyvärr. Men lite teater, Shall We Dance, som jag skulle ha varit med i egentligen men som jag hoppade pga att jag fick lite extra jobb som då krockade med turerna. Jag skulle inte ha varit med o tävlat utan på uppvisningen av Linedance. Får väl se om jag går ner o kollar iaf.



Hur är det annars med dig. Här är det full rulle. Barnen lediga imorgon, Adam byter skola på tisdag till sin gamla klass, ska bli så underbart skönt, du anar inte. Men det är väl i runda ord vad som händer här hemma.



Kram

2 Mamma:

skriven

Hörrdu Monica det där med hamburgaren vill jag veta!!!!!!

Kommentera här: