Qvinnor, se hit.

Måste bara bli lite personlig och fråga er:
Cerazette, vad har ni för erfarenhet? Haft dem nu i 2 månader och jag blir tokig. 

1 ulliz:

skriven

De första månaderna va lite jobbigt men sen hade ja bara posetivt att säga om den... den bästa som jag ha haft...

Svar: Okej men blödde du ofta i början? Jag tycker jag blött hälften av tiden till och från.
// Monixx

2 Emma:

skriven

Fungerade sisådär. Bättre än vanliga p-piller men jag och hormoner verkar inte alls fungera kom vi fram till i slutändan. Har kopparspiral nu istället!
Från början med cerazette småblödde jag lite nu och då vill jag minnas och sen försvann mensen helt!

Svar: Åh hoppas att den försvinner helt, skulle ju varit så underbart!Tack för ditt svar. Är lite småtrött på att blöda varannan vecka. Men lugnar nog ner sig kanske då
// Monixx

Kommentera här: