Jordgubbar!

Dagens frukost, jordgubbar med mjölk & grädde. DÅ vet man att det är sommar på riktigt.






Sen att jag 'råkade' introducera Nutella på rostade mackor till tjejerna. 
Det var kanske inte såå bra, får väl stå mitt kast och se till att äta ur den burken snabbt, för nu vill de inget annat ha på mackorna. ..Konstigt va?! ;)

GodisMonster! 
1 Emma Lannebrink:

skriven

Hej! Vill du göra bloglovinbyte eller blogkeen byte, båda om du har och vill :)
Kan berätta lite kort vad min blogg handlar om.
Jag bloggar öppet om mitt liv med adhd och depression, och nej jag söker inte sympati från folk som du kanske tänker nu. Jag vill att folk ska förstå att vi bokstavsbarn är precis lika mycket värda etc. men lite speciella från andra.
Dvs, jag skriver hur mitt liv går. Framsteg, möten, mediciner osv.

kram!

Svar: Hej! Vi kan gärna gör ett bloglovinbyte! :)Kul att du tittade in hos mig.

Monixx funtar vidare

Kommentera här: