Ny vecka & full rulle!

Idag är en sån där dag man bara vill ska bli överstökad & att det ska bli eftermiddag så man får lägga sig i liggläge.
Lämnat sötaste tjejerna på dagis & skola, varit nere i stallet och fixat och mellanlandar lite hemma.
Ska in till stada sen igen och handla och hämta girlsen.
Ridskola idag för Emma så dit ska vi oxå rajda ett par vändor. Middag, fix. Tja det vamliga.
Men S E N får jag lägga mig och vila en släng. Och så jobb inatt.
Undrar hur länge man fixar att hålla på såhär.
Min barnmorska sa nästan bestämt ifrån att jobba vakennätter  men jag har ju inte så mkt att välja på, och jag trivs med det.
Självklart är det jättejobbigt att inte få sova ordentligt och rutinerna både på sömn & mat blir skeva, men snart blir det lite ljusare & då blir allt lättare. :)
Jag är nöjd som det är.

Tråkigare är ju kanske att foglossningar har redan börjat ge sig till känna. I vecka 13! Helt galet.
Inte sådär jobbigt än, men det har hänt mkt på en vecka, så jag undrar jag vart detta ska sluta.
Sist jag var gravid med Michelle var det typ kryck-stadiet i slutet. Så... jippie, liksom. 

På lördag hoppas jag nu då att hästen åker. 
Meningen var att de skulle hämtat henne redan förra veckan, men blev krångel med något så det blev uppskjutet. 
Lite trist, när man bara vill ha den jobbiga biten avklarad. 

Annars händer det inte så mycket faktiskt. Rätt lugnt. 
Gott mos!
Mr A. Rose
Ha en bra dag ni alla både kända & okända!
1 Mamma:

skriven

Det kanske inte är så dumt att ta det lugnt nu om du vet med dig om att du har haft känningar med foglossningar tidigare och det är ju inte bra om det börjar redan...du måste tänka på dig själv mer nu och vila mycket och inte stressa runt.

Än så länge är det väl kanske inte någon panik men ....var försiktig.../kram

2 Emma Lannebrink:

skriven

Just nu har jag frågestund, ställ gärna en fråga. Självklart får du ställa fler än 1.

Jag svarar helt ärligt på alla, oavsett om dom är privata eller inte.

Kram!

3 Emelie:

skriven

Ja det får vi verkligen göra. Kan bli sådana där "Lattemammor" hihi Kram

Kommentera här: