Är så otroligt ledsen...

Min älskade katt har försvunnit.. försvann den 16 februari. Alltså nästan 2 veckor sedan.
Det har varit en tid med runt -20 grader på nätterna och snö och is överallt..
Men i mitten av förra veckan hade han synts till på andra sidan sjön i en skog där. Fick ett samtal att de sett honom, men inte kommit så pass nära så han kunde fångas in.
När jag kom dit var han borta... :(
Gick i skogen hela den dagen och ropade och kallade. Men inget.

Har gjort allt som står i min makt att få tillbaka min älskade kisse. Har ringt polisen och frågat om  de hört något och självklart gjort en anmälan att han är försvunnen. Har meddelat katthemmen och lagt ut bild på honom.
Har gått och ropat, åkt längs vägar, öppnat alla dörrar, frågat grannar.
Mamma har tryckt upp lappar med bild och satt upp där det går att sätta upp i stan.
Vansinnigt nog tar de bort alltfler anslagstavlor där man kan annonsera sådant.

Nu börjar hoppet svikta.
Kanske får jag ställa mig in på att aldrig mer få se min Tarzan. Tungt, men så är det....


Tarzan -09


Tarzan 6 månader. Januari-08 



Kärlek ♥ -08


Ligger ute och gassar i sommarsolen -09


Tarzan och hittekatten 'Vilse'. -08


Sover gott på sofflocket :) december -10


Talar om att han vill gå ut. Januari-11


Sista kortet jag tog på Tarzan. Här sover de gott tillsammans. De ville alltid vara nära varann... så det är nog fler som saknar honom. Vovven...

Sn'lla kom hem nu!
Vi saknar dig allihopa och både jag och husse har letat oss gröna och åker långa omvägar för att kanske se dig någonstans.... :(

Min lille katt....
1 Elizabeth:

skriven

usch det är verkligen så sorgligt ..Men man kan ju alltid hoppas att han kommer tillrätta . att nån kan fånga honom . jag håller alla mina tummar å tår . Kram kram

2 Christine:

skriven

Gumman :/ Sluta aldrig hoppas <3 Kram

3 Mamma:

skriven

Ja det är för sorgligt det här..undrar var han har tagit vägen.....

4 Beffa:

skriven

Hoppas du får tillbaka honom!

Min kisse var borta från typ maj till kan det ha varit oktober/november.. var helt säker att jag aldrig mer skulle fås e henne och helt plötsligt en dag ringde pappa och sa att hon hade kommit hem!!

5 Sussi:

skriven

Tack för hjälpen i helgen!!

Du, har du satt in en bild i tidningen?? Många "gamlingar" här ute på landet har ju den så du kanske får lite tips.. ( har själv inte tidningen men jag är ju inte gammal heller ;) )

Kommentera här: