Helg!

Äntligen!
Vad lyxigt det var att inte behöva gå upp tidigt i morse. Bara ligga där och vakna i lugn och ro. Det bästa med lediga dagar. hihih
Dagen idag har inte alls blivit som jag hade planerat. Meningen var att jag skulle ha sovmorgon, ta emot sonen och sen skyndat ut till stallet för en tjej skulle följa med ut och rida.
Men upptäckte att Felice hade en tappsko så de planerna gick lite om intet.

Idag har jag inte så mkt planerat faktiskt. förutom att N ska ligga i garaget och sätta i toppen i rallybilen och sätta ihop resten inför tävlingen imorrn så vet jag inte vad jag & barnen ska hitta på..
Kan näästan gissa att han inget vidare roligt och närvarande sällskap kommer vara idag.
Så förslag nån hur man roar en övergiven mamma med 3 barn idag?
Kanske slänger jag på barnen full mundering och åker ut till skogen och letar svamp.
Den som vill följa med kan ju hojta. :)

Imorrn ska jag och söta mamsen ut i skogen iaf. Till våra gamla hemmaskogar pratade vi om. För att se om vi kan hitta nåt gott i svampväg. :-)
Sen blir det stallet och försöka utöva nåt iaf med barnen på släp. Inte alltid helt lätt då Michelle skriker så fort jag går innanför staketet och inte alls vill vänta på utsidan. - suck-
Ibland är det ett pussel med något udda bitar, ska ni veta, detta med hästar & barn.

Imorrnkväll ska vi till Jennie & David och ta ett glas vin och tjöta lite i godan ro. De ville bjuda på tacos också. 
Säker på att det kommer bli en mkt trevlig kväll som alltid med denna fina familj ♥

Kom på att det är ju lite musik-galej i Folkets Park imorgon oxå med massa olika band som spelar. Det måste man ju nästan försöka få till ett besök till oxå. Shit, hur ska jag hinna med allt?
Huuu, mitt liv är precis som vanligt. När man är ledig ska aaallt hända. hihihi

Nu ska jag pysa ut i köket och på med kockmössan och slänga ihop lite köttfärssås och pasta al dente till La familia.

Lev väl så länge, mein freunds.
TjInXxs" xxxo
1 Jennie Christoffersen:

skriven

Du kan ju alltid lämna barnen här om du vill till stallet! Det skulle vara jättekul för Moa och My också (och mig).



Kram!!

2 Mamma:

skriven

Var är du någonstans!!!!

Tjoho....

Kommentera här: