PORR!

(Jag anstränger mig hårt för att locka läsare till Monixx blogg nu när hon är borta!)

Som alla vet så är ju dethär med bloggar en väldigt stor innegrej just nu.
Alla har ju en blogg..typ.
Ska man hänga med här i världen så gäller det iallafall att man kan klicka sig fram till alla kändisars bloggar. Alla TV-program har bloggar, det bloggas tamejfan hit och dit så man blir alldeles snurrig.
Men kul är det.

Det bästa med det hela är att man på något sätt skapar sig en liten bloggfamilj. När man har ett par (sisådär 50, hmm..) bloggar på bloglovin som man följer dagligen och kommenterar, så börjar man snart att "känna" folk även om man aldrig träffat dom i verkliga livet.

Som jag och Monixx ungefär. Som ni vet så träffades vi genom Buke och den mytomspunna Goffetråden, och nu skrivs vi dagligen genom våra bloggar.
Jag kan komma på mig själv med att tänka på Monixx när jag är i stallet eller storhandlar. Undrar vad hon gör, tänker att "detdär skulle hon garva läppen av sig åt", eller så tänker man att "dethär ska jag blogga om när jag kommer hem, Monixx kommer att fatta direkt vad jag menar!"

Man får vänner för livet bara genom bloggarna, och för det så kan jag tåla att vara lite mainstream och fortsätta blogga fastän jag vanligtvis brukar göra tvärtom mot vad alla andra gör.

Nu ska vansinnet kasta i sig lite mat innan hon dukar under av hunger, och sedan blir de karusellåkning på heffaklumpen Birk.
Kolla gärna in hos mig är ni snälla.

Puss och cykelram.
1 Cecilia:

skriven

Fan va sant! Man blir verkligen som en liten familj. Man har några som man verkligen följer och man kommenterar nästan varje dag. Man lär känna en person som man aldrig träffat, och som man kanske inte skulle lära känna om man träffades på stan liksom!

2 annica:

skriven

det här sköter du ju toppen , nu ska jag kika in till dig! ha det gott

3 olodsa:

skriven

jag har en blog men jag kommer inte ihåg vad den hetter

4 Sara Enström:

skriven

Det där stämmer. Man vill ju kolla vad folk har för sig och allt det där. Ska kika in på din blogg också =)

5 jane:

skriven

hehe...tackar..ja du flyttar ju och står i,hoppas allt går bra!!!!!

jag tycker det ett helt företag att flytta!!

sköt om dej,så hörs vi snart hoppas jag!!!kram o kräm på dejjj

6 Frogprincess:

skriven

Jag håller med. Man skaffar sin lilla cyberfamilj av vänner.

Och så får man en enorm ångest när nätet kraschar och man inte kommer ut till dem...

7 Catrin:

skriven

Aha.. Är det PORR man ska skriva för att få läsare.. ;)



Önskar dig en skön kväll

8 sussi:

skriven

Kanon att ha en bloggvikarie!! Bra jobbat!!

Hmmm.. ska nog leta efter någon som kan vikariera för mig när jag är på semester, långt från teknikens värld, långt ute på fjället där inte ens mobilen fyller någon funktion....

Någon som vill??

Ansökan mottages på min blogg!! Skicka gärna med referenser och betyg!! lön enligt kollektivavtal+provision!!asg

9 Carro:

skriven

Tävling på min blogg- http://iamcarro.blogg.se/2009/march/tavling-ni-far-bestama-vad-jag-ska-fota.html#comment



Missa inte!

10 ejmis:

skriven

Trevlig blogg du har, jag återkommer! =)

Kommentera här: