Nu har lilla minipärlan blivit utbytt

Ja min lilla röda minibil har åkt.
Så nu har jag bytt denna:
hondan

mot den HÄR:

Min stoora saab

Och jag som alltid (hmm) har kört Saab innan tycker den är STOR efter min lilla lilla röda plutt-räser.
Men vilken skillnad det är både på komfort och ..hmm.. storhet.!
Jag som alltid tyckt att saaben har vart ganska liten att köra tycker nu att den är som en.. buss. hehehe
Så går det när man skaffar liten gokartbil som nästan ligger platt på vägen. ;-)
Så det får bli en liten vaneperiod här nu att lära sig vart man har hörnen på detta skepp. hihi

Nu ska jag bara tona rutorna, vänta hem dekalen jag har köpt.
Och baslådan ska i.
Måste laga till den lilla rosten som finns och sen kommer detta bli toppen.

Vill ha ett par andra fälgar oxå, men det får bli ett senare bekymmer.

Nu har jag min Saab!
Thanx!

Får även passa på att tacka Linuz för all hjälp under gårdagen när vi skulle hämta hem bilen.
Tack tack!
*bockar och bugar*

Jag kan säga att denna bilen var ett KAP!
Räknar man bort i priset att förra ägaren betalade in skatten för ett helt år nu i juni (ca 2000) , så har jag inte gett mer än 3 par jeans för bilen.. skralt räknat.
Det är ju helt OK. :-)

Ha en bra dag!
Tonfilmen ropar.
1 Emily:

skriven

Åh jag borde också byta bil snart. Toppen for ju på min kombi, grr. Dessa bilar, jag blir galen..

2 JENNY:

skriven

hej gumman

JAG SÄGER BARA EN SAK DU SKA BLI JOURNALIST DU SKRIVER KANON JUH

PUSS

3 Anonym:

skriven

hej gumman

JAG SÄGER BARA EN SAK DU SKA BLI JOURNALIST DU SKRIVER KANON JUH

PUSS

Kommentera här: