Svampplockning o lugn skön musik

Det har min dag inneburit idag.

Och det här hittade jag under en 2-timmars skön promenad bland mossa och granskog.
Svampen jag hittade idag.
Underbart härliga trattkantareller och fårticka.
Hunden är helt slut nu. Ligger här och andas tungt. Sover som en gris.
Niclas är i Markaryd. Jag ville inte följa med. Tanken kändes inte så lockande att sitta i en bil i flera timmar idag. ;-)
Nä, så han tog med sig ett gäng andra så kan de roa sig med att titta på bil.

Det är en väldigt lugn dag här idag måste jag säga.
Sitter här och lyssnar på lite skön musik.


Suck.. en av jordens bästa ballader. <3



Och denna kan man ju bara... ååh! Bra!

Nu blev jag akut vrålhungrig.. måste gå och käka nåt.

Kram bye
1 barbro:

skriven

Jösses vad svamp du har plockat. Men vi har varit ganska flitiga här med måste jag säga. Eller ja, 12 liter har vi väl plockat i alla fall. Martin hittar alltid svamp. OM du har tid och lust så logga gärna in på zoomin och rösta på Nicoles bild. (hon sitter på Lucy) OM du vill alltså. Hon skulle bli så glad om hon fick några röster.

Kram fråm oss alla.



http://admin.zoomin.se/A55252



Barbro

Kommentera här: