Old people should not drink

Tänkte vara lite extra vuxen & påskig och ta en liten whiskey efter maten. Jo jippie, det kan man göra. 
Men det händer ju för lite så jag fick ont i huvudet .
Tyvärr tillhör jag den där skaran som inte fattar vitsen med att sitta hemma i tu man vrå och ta en whiskey eller 3 starköl, för att sen bara gå att lägga sig. 
Det funkar bara inte.
En starköl. Tja. Det funkar väl, men tyvärr tycker jag inte det är vare sig den första eller andra som är den godaste 
;)

Tredje, femte eller sjätte däremot. De är skitgoda.
Så här satt jag alltså med en lite virre. Smuttandes, grimaserandes och det kändes lite- lite meningslöst faktiskt.
Sen två goda starköl efter det, efter att ha delat ut alla sysslor inatt till älsklingen.
Och nu då, nu händer det ju för jäkla lite i det här huset..? 
Tilläggas kan att jag har bara druckit starkvaror EN gång sedan lilleman föddes. Och jag vet hur jag mådde då. hahaha

Men Var är musiken liksom? 

Nä, man ska nog inte varva mig öldrickandes och små bebisar alltså... det går i tok, direkt. 
Då ska man ut och hoppa och poppa på dansgolvet. (jo somliga blir inte äldre än så) 

Jag kan inte se sambandet med hemmet, lugnet och ölen. Är det fel på mig? 
Är det fest så är det, annars är det inte det. Sån är jag.
Då kollar jag på film. Här vill ingen kolla på film. För de är sjuka. Och barnen ska ju sova. 
*fnys*
1 Marlene:

skriven

Fin blogg, ha en bra fredag :)

Svar: Tack så mkt, hoppas att du hade detsamma och njöt riktigt mycket i påsk. :)
// Monixx

Kommentera här: