Alicia Keys - Try Sleeping with a broken Heart



Den här låten gör mig sjuk inombords..  jag blir så överväldigad av den.
Det är en låt som har nåt visst. Svårt att säga exakt vad.
Särskilt de 2 allra första styckena. Huuuaaa. Vilken låt!
Sorg. Plågad känsla. Saknad.
Berör och förmedlar. Massor.

Synd att effekten blir mildare för varje gång man hör låten.
Första gången jag hörde den föll jag som en fura för den direkt.
Det är ovanligt.
Och jag brukar inte ens lyssna på sånhär gnällig, lugn smörpop.
Men men.. denna är fantastico!
1 alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE:

skriven

Hej hej! Jag har nu en fototävling på min blogg där ni kan vinna fina priser samt en FET länkning på bloggen:)



Gå in här för att komma till tävlingen: http://vadfanskajagheta.se/2010/april/fototavling.html#comment



Vore superkul om du skulle vara med :)

2 Sara:

skriven

Sv: Jag ber om ursäkt för sent svar men jag får tack så hemskt mycket :-) Ja, det kan vi göra! Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig ;-)

Kommentera här: