Everything ends with beginnings

Har suttit och bubblat lite med en vän nu ikväll. En vän som gått igenom en väldigt jobbig tid senaste året men som har börjat leva och är så lycklig nu!
Det får hela mig att känna en sådan lyrisk glädje. 
Man vill ju att ens vänner ska ha det bästa av det bästa i livet och må bra. 
Därför är jag nu ikväll lite extra glad. 
Puss på dig!

En av mina andra närmsta vänner har det däremot nu jättejobbigt. Verkligen jättejobbigt. Och det skär i mitt hjärta. Men vet att allt kommer bli bra, kära vän. Jag lovar. Det har du mitt ord på. Den dagen du reser dig kommer du resa dig med bravur. Då ska vi leva, min vän. När du orkar. 
Skriver inte så mycket om det men jag finns här och till er alla andra som läser vill jag bara säga att Älska, Lev och Andas som om det vore sista dagen i livet. 
Man vet aldrig vad morgondagen har i sikte. 
Men som rubriken antyder:
" allt slutar med en början"

Där en sak slutar, tar en ny början vid. Så är det. 


Det här får bli dagens visdomsord. 
Puss på er!

Kommentera här: