Ännu en fin höstdag

Helt underbart väder har det varit idag. Solen har strålat och hela omgivningen har riktigt lyst. 


Började morgonen med att få ett toktyck och möblera om. Så nu är tv-rummet så som jag grunnat på då länge men som jag inte kommit till skott med. Såjäklaskitskönt att ha det gjort! 


Sen for vi in och handlade lite och lillemannen fick tag på ett par solglasögon i bilen och klämde sig på tummen och OJ vad ledsen han var. Lille plutten. 
Men var inte så allvarligt. Han fick känns lite på löven då blev han glad igen. :)
De är väldigt prassliga och spännande. 
Sötgosen! 

Nu är det idol men vet inte vad som hände med tv:n i pausen. Den visar några konstiga människor i färgglada kläder som springer och hoppar runt konstigt. 
Kolla själv... 


Mycket märkligt... 
1 Den Rockande Kocken:

skriven

Ny tävling hos Den Rockande Kocken - Vinn choklad för 3500:- till Halloween-festen

http://blog.godaremat.se/template_permalink.asp?id=2067

Have a rocking great day...

2 Mamma:

skriven

Det var märkligt:
Läste en bok igår (Elly Griffith) och följande rader fans med..ang tv...
Den visar några konstiga människor i färgglada kläder som springer och hoppar runt konstigt.

Har du läst boken :-)

Jag reserverar mig för svamp på söndag oavsett väder ;-)

Svar: Nej aldrig läst! Vad konstigt! Det var ju precis så jag skrev ://
Ja vi kan nog köra svampris på söndag.
// Monixx

Kommentera här: