Ingen plan, bara undrar

Eftersom jag är lite livrädd för frisörer och håller hårt i varenda millimeter av mitt hår så är det säkert 100 år sedan jag besökte en senast.
(Typ en gång 2006 och en gång 2010)
Så får väl fortsätta på en fyraårsintervall. Och eftersom det är dags då om ungefär ett år så är det väl dags att börja fundera på vad jag ska göra där....
Så nu undrar jag, vad kostar en klippning (endast toppa) nu för tiden ca och kanske några ljusa slingor?
Här blir ju håret kryptonitgrönt av vattnet men nu när jag tränar flitigt får jag väl passa på att tvätta håret när jag duschar där då.
Fast det är ju ett tag kvar så mycket kan hända.

Nä, men någon som har koll?

1 Emelie:

skriven

När jag klipper mig och slingar håret får jag betala 1200 ungefär. Klipper mig hos Hon & Han.
Kram

2 MAmma:

skriven

Brinell frisörerna är ju billigare, men det får ju bli till hösten då, men du kan ju ha det i åtanke.
Dom är riktigt bra. Se till att få en åk 3 så har dom mer erfarenhet

Kommentera här: