Jun. 20, 2013

En tanke slog mig just. För x antal år sedan, kan inte komma ihåg hur längesen, så sa jag till mig själv att jag ska a l d r i g bli en sån där mamma som binder kransar, målar korgar och plockar svamp.
Sånt där gör inte jag. Trodde jag, ja.
Nu är det ju sådant man gör. Sådant man googlar efter och strävar efter.
Vad hände?
4- barnsmamma och någonting händer med en.
Jag målar förvisso vare sig korgar eller binder kransar särskilt ofta men dock högst likvärdiga saker.
Söker på nätet efter gamla vackra saker, gardintyg, målar allt vitt för att få det som jag vill och annat såntsombaragamlagör.

Bäst jag går och hittar på nåt riktigt barnsligt en stund. Vad nu det skulle kunna vara?

Dagen hittills har bestått av att handla midsommarmat, städa och dona inför morgondagen.
Nyss kom min ena bonusson och hans flickvän hit. De ska vara här och fira midsommar och det ska bli så mysigt! <3 bor ju i Göteborg hos sin mamma då blir inte så ofta. Så man får passa på att njuta av att ha dem här medan tid är.

Jag var förresten en sväng inne i stan i morse på make&illusion och färgbestämde håret. Snart är det dags igen. På onsdag närmare bestämt.
Skönt!

Vad gäller resten av dagens göra så är det nog bara att resa tältet kvar. Sen kan det regna hur mkt det vill imorrn. :)
I don't care!
Så det så!

Ha nu en fin midsommar!

Kommentera här: