Jo men då var man rätt söt

Hittade ett gammalt kort på en mycket liten Monixx. Och en ännu mindre lillebror. Kan nog faktiskt säga att jag minns det där än i dag.
Vi bodde i stan i ett vitt hus. Det huset skulle vara så roligt att gå in i igen för att se om det ser ut som det gjorde då. Tror jag var runt 8-9 år när vi flyttade därifrån.
Hoppas att det blir till salu någon gång, då är jag banne mig den första som går på visningen.
En snokvisning. Bara för att se och minnas. Knappast för att köpa. Bor bra där jag bor. :)

Hur som haver. Den lilla söta tjejen på bilden. Vad hände?

1 Mor din:

skriven

Hon är lika söt idag och lillebror med:-)

Svar: Vi är väl lika mamma. ;)
// Monixx

2 Emelie :

skriven

Hihi. Tycker du är söt nu med ;)

Svar: Gullig du är! Du är me sööööt! <3
// Monixx

3 Mamma:

skriven

Bilden skulle passa i min mobil:-) Kan du fixa det...??

4 Lindha :

skriven

Va inte huset typ grönt eller blått?
Eller Pippigult :O) Eller var det inte Parkgatanhuset du menar?

Svar: Jo det på parkgatan var blått. ´Men huset detta inlägg handlade om var ett vitt på handskerydsvägen. där bodde vi innan vi flyttade upp till nyhem. :)
// Monixx

Kommentera här: