nya blogg.se- allen till android

Äntligen!
Nu kanske man man blogga riktigt snabbt från mobilen.
Underbart!

Här är vi trötta familjen just nu.
Gulle- Jason sover ungefär 2-4 timmar i stöten på natten, och jag och älskling kör nu varannan natt.
Innan hjälptes vi åt varje natt Men det slutade ju med att vi bägge gick på knäna helt slutkörda.
Så nu delar vi varannan. Funkar bra. :)

Men tror aldrig jag någonsin varit såhär trött innan.
Börjar bli gammal.. haha ;)

Provar lägga ut bild på våran lille underbaring.


Vaken liten plutt.


Gosiga, lena, små, små fossingar.


Och sover allra bäst gör man brevid mamma eller pappa.
Här en liten eftermiddagslur. Mys-pys.

Nu ska jag återgå till tv:n en sväng och se om det är nåt vettigt.
Hade ju sett båda filmerna på C more- kanalerna. Surt.

Men ha en fin kväll & fortsatt trevlig fredag!
Kram Monixx

1 Emelie:

skriven

Åh va fin han är! ;) Måste få komma och titta på honom, och gosa lite ;) kram

Svar: KLART du måste!!! <3Bara bestäm en dag så jag håller mig hemma och så. Kram
Monixx funtar vidare

Kommentera här: