Citronträd? *tittar ut* Neee, det tar vi en annan dag.

Jag hade planerat att plantera citronträd och paprika idag. Men mina planer gick inte riiktigt i lås. Om man säger så. 
Det har snöat ganska duktigt inatt. :)
Så det får avvaktas med ett par dagar tills man kan sitta ute och labba med jord och annat. 
Min mamma hade planterat och drivit upp 2 jättefina citronträd. 
Så tänkte jag skulle testa jag oxå. :)



Jaja, kärnorna får ligga ett par dagar till. 

Ja vilket väder det är. Helt plötsligt känns det som att vi hoppade tillbaka till januari igen. 
Var ute och skottade av bilen innan och snö överallt. Huu.
Men jag tror att om en månad är det nästan sommarvärme. :)

Nu lite kaffe. Äntligen.
Har skjutsat upp Emma till ridskolan där det var teorivecka denna veckan. Så idag skulle de får vara med och släppa ut hästarna, fodra, mocka, ha stallfika & lite annat. 
Ni må tro det var en lycklig tjej som var uppe före mig i morse. ;)

Ha en fin dag! 




1 Emelie:

skriven

Va mysigt för Emma!! Det bar ju en dröm när man var mindre, att få vara med i stallet och fixa och greja! :) kram

Kommentera här: