Vecka 34

Imorgon går vi in i vecka 35.

Ja nu går det fort. Bara 5-6 veckor kvar till beräknat datum.
Har väldigt mycket sammandragningar & småvärkar. En del känns faktiskt lite nu.
Så jag gissar att inom en månad kommer nog bebisen och vi har den äntligen i våran famn.
Men man ska aldrig vara för säker på någonting. Tydligen kan man gå med dessa förvärkar i flera veckor. Började känna av dem för en vecka sen ungefär.




Hur som helst så hoppas jag att de har någon slags effekt så det går smidigt när det väl är dags. ;)

Bebisen sparkar överallt nu, en fot i revbenen, en arm rakt ut i sidan, en häl här och en armbåge där. Hihihih
Mysigt är det! Väldigt aktiv därinne och man märker att den sover längre stunder och är vaken längre. Så börjar väl få lite rutiner nu därinne, lilla knyttet. <3

Fogarna är fortfarande hemska och nu även sticker och trycker det neråt. Och så förvärkarna då som liksom börjar som en sammandragning längst uppe, vandrar neråt och avslutas galet ilande och brännande längst nere, värker i ryggen och känns som nån drar ett bälte runt hela kroppen och drar åt.. Inte alls skönt. Och NU minns jag hur värkarna känns. 
De ska ju bara bli sådär 100 ggr värre. hehehe

Men skillnad mellan de riktiga värkarna & dessa förvärkar är att reser man sig och gör nåt annat så 'försvinner de' och det gör INTE de äkta värkarna sen. Tro mig. ;))

Men nu tycker jag att det kan gå fort och slå till ordentligt!
För nu vill jag veta vad som bökar runt därinne och hålla det där underbara lilla knytet som vi skapat. ♥
Underbara lilla liv. 



Kommentera här: