Melodifestivalen del 1

Ja det var ju lite spännande artister med.. minst sagt.
Sean Banan & Torsten Flinck..?!  I melodifestivalen? Hmmm
Ja bara det gjorde ju säkert att tittarsiffrorna steg för folk ville se vad de kunde komma med.
Men det gick ju bra.

Själv måste jag nog säga att jag tycker han är skön, Torsten.
Han är ju bara sådär härligt speciell. Förstår att han & Persbrandt är bra kompisar.
Tänk bara när de sitter över en bira och skäller på samhället i äkta Gunvald-anda.
Nästan så man skulle vilja vara med. :)




Vad gäller Sean Banan. Jorå, ösigt värre och barnen här hemma hade minst sagt svårt att sitta stilla.
Det är väl nåt med honom som gör att det börjar spritta i alla barns ben.
Men mello?



Hmm... Jag vet inte.

Jag höll på Loreen & Dead By April.
Ooch det blev ju bra. Rakt in i finalen bägge.
Bra jobbat!
1 Pippi:

skriven

Tack för att du gillade mina foton. Visst kan vi följa varandra på bloglovin. Gillar inte direkt Sean Banans låtar, men han är en stor clown så på något vis så gillar man honom ändå :). Jag höll på Dead by april och blev såklart lycklig när den gick vidare :)

2 Nella:

skriven

Sv: Hejsan! Tack så jätte mycket, det är otroligt roligt att höra! :) Tyvärr har jag inte blogglovin, men jag lägger till dig i mina favoriter för du skriver så bra. Kramar

3 Johanna:

skriven

Var dead by april bra? :)

4 Fia:

skriven

Tack så mycket :)

Jag har lagt till dig där nu =)

5 Ebba:

skriven

Oj haha tack så mycket för att du vill se mer av min blogg, men jag tror du missförstod det hela lite.. Bilderna är inte på mina naglar, utan bara lite inspirations-bilder tagna från sidan www.weheartit.com. ;)

6 Johanna:

skriven

Sv; sitter faktiskt och ser melodifestivalen nu och jag kan hålla med dig att dead by april var väldigt enformiga...

7 Emelie:

skriven

Ja det är skönt med lediga hemmakvällar ;)

Nee det är väl inte den smidigate rasen att ha när det är vinter. Eller man slipper ju gå ut själv ;) hihi Men jag tror att de finns skor eller tofflor till hundar med, det kanske vore något får våra "skitvovvar" hihi

Tack va gullig du är! <3

Den påminner lite om Niclas rallybil, den blev väl rosa tillslut?? :) Kram

8 Emelie:

skriven

Ja det kan man ju göra. Bara de att jag satt och bloggade från Ipaden och tänkte de skulle vara smidigt att lägga upp bilderna från den men de gick visst inte. Ska kolla om Mathias vet varför annars får jag göra det på något annat sätt. har fortfarande inte kommit på varför det inte går att kommentera när jag gjort ett inlägg från iphonen.. Hmm.. teknik och jag går inte hand och hand ;) hihi



Kram

9 Emelie:

skriven

Hahaha va roligt! Hoppas att ingen köper bilen de första racet. Eller de kanske inte går till så?? :)

Om du tar ett ärevarv hänger jag gärna med!! :) Hihi

10 Denise 22 - mamma till Kevin 6:

skriven

Haha jag har svårt att tro att Mikael och Torsten enbart håller sig till bira! ^^,

11 Emma Melin:

skriven

seans banans bild va lite konstig xD haha haha haha kram Emma <3



Kommentera här: