Skomakarens barn...

Ja jag vet att det finns en ramsa om det där.
Min man borde nog vara den som kompositerade den ramsan.. hehe
Men nu.. NU .. på semestern. Ska det ske.
Laban (ja, min bil då) ska få ny lack. Äntligen!
För han stannar hos mig. Det blir svart med lila pearl. Och nåt mer. Jag är säker på att han kommer på nåt.
Så i sommar blir det en riktig Laban-sommar. Jag ser det framför mig.
Jag & Jennie, Laban... och så ska vi ut och åka.

Vet ni, det var lite roligt , igår kväll när jag skulle åka till jobbet så mötte jag en likadan nästan, ni vet svart, med dimljusen tända. Det riktigt lös om honom.. ja jag släppte förbi honom. Och får först en vink, som tack.
Sen en TUMMEN UPP!
Ha! Lovar att hade det vart en saab eller Volvo så hade det inte vart en reaktion ens.
Det är ju bara sånt man gör. Släpper förbi.
Uppenbarligen gillade han mitt bilval. Jag väljer trots allt att se det så.
Kalla det vad ni vill, pizzaräcer, hitler-kälke.. det är min käraste ägodel. ♥
Och jag älskar honom. :)
Ärligt talat så tror jag nog att han kommer stanna hos mig länge.
Om jag inte hittar en annan BMW som är en bensinare.
Men satte ju ut en annons på honom bara för skojs skull.
Bytes mot nåt intressant.
Fick svar från massa olika. Det var
Ford Explorer, audi a4, Volvo V70, 945, 850, Citroen Xsara, Honda Accord, Pontiac m.m.
Up my ASS, säger jag bara! ;)

Han stannar hos mig. Det där är ju som att byta en häst emot en guldfisk. ;)

Nä, nu blir han iordning istället.

Behöver jag säga att jag älskar min bil?
Nä, troligtvis inte och förlåt alla ni som har förkärlek för någon av de andra bilsorterna jag listat här ovanför.
Det har inte så mkt med det att göra, jag älskar min Laban bara.



Och han kommer bli såå fin!

Och han står ut med mig, utan krångel och bök trots att jag ibland inte behandlar honom som den guldklimp han faktiskt ÄR:




Hehehehehe

Jaja, men vi är par i triss eller vad säger man.
1 Mamma:

skriven

GRR!..Inget ont i SAAB, det blir tummen upp för min "skrutt i bang bang" med må du tro...hrmpf!!!



;-)

Kommentera här: