Some says I'm lazy, some says it's just me...

Ja i alla fall för den här bloggen.
Förstår inte att det ska vara så svårt att bara kasta iväg ett par meningar om dan. Det tar ju bara sisådär 2 minuter.
Hur som helst.
Det har varit midsommar, solen har kommit tillbaka & bara 5 jobbpass efter denna natten kvar till semestern.
Jobbar bara nästa vecka oxå. Sen jäklarrrrr!
Då hoppas vi på att solen stannar här, värmer våra semestersuktande sinnen & stärker den gemytliga livsinspirationen som har en tendens att infinna sig på sommaren.

Har medvetet inte skrivit något om midsommar ännu för bilderna ligger kvar i kameran fortfarande.
(Ytterligare lathet, kombinerad med viss tidsbrist men även ett uns nonchalans. Har bara inte orkat reda i något med bloggen nu på nån vecka.. det är så förjäkla  j o b b i g t  att sätta i den där sladden mellan kameran och datorn liksom..  ;)

Saknar en herrans massa inspiration, vilja, ork & lust för att ta mig för något alls nu egentligen.
Är så trött, trött, trött.
Tänk att bara få ligga ner i ett par dygn och bara glo på tv eller varför inte bara sova.
Fattar inte, men det måste vara denna jäkla förkylning som fortfarande förpestar min tillvaro.
Host-host än & snor. Det är väl nåt eländigt virus som har hittat mig och vägrar lämna min lekamen.
Har även insett att rastlöshet & total brist på inspiration är ingen bra kombination. 
Inte ens en blåbärspaj känns motivation nog liksom..  what the heck?!

Ja det var väl mitt liv just nu, dagarna går mest ut på att bara räkna ned till lediga dagar, mer tid, bad, glass, massa mys och SÖMN framförallt. :)
4 veckor av sovrutiner som innebär sova natten, vaken dagen. Inte illa ju. hihihi



Här får ni se en bild på Emma & hennes ökenråtta Molly..
Jo, jag tycker det är vansinnigt onödiga djur då de bara skräpar ner med sin sågspån och sen sover de bara.
Och gör de inte det då rasslar de galler likt två interner på självaste Kumla-anstalten.
Men jaa, inte lönt att försöka kicka ut the rats out of tha house.
Vilket liv det skulle bli!

Jo, och just det, en sak till.
Nästa punkt på blogglistan. Nr 7. Min bästa vän..
Den kommer jag hoppa över.
Dels för att jag inte bara har EN bästa vän, och sen för att jag vill inte sitta och blogga och ösa en massa superlativ över vissa utvalda.
Det kan såra något enormt. Jag har själv fått erfara senaste tiden att folk blir ledsna och faktiskt känner sig nedgraderade och utanför när man skriver något eller lite mer till någon en viss period.
Jag vill verkligen inte ha det så, så av respekt för alla dem jag älskar så slopas nr 7. :)
Ni vet ju precis vilka ni är ändå.
Ett sånt inlägg vore enbart överflödigt.

Därför kommer nr 8 nästa ggn. Ett Ögonblick.

Så medan jag funderar ut vilket just det Där ögonblicket är, får ni ha en god fortsättning & håll utkik.
För snart kommer det!
1 Emelie:

skriven

Håller med dig, finner inte mycket motivation till att sätta mig vid datorn o skriva ;) Tur att de snart är semester:) Har ni några planer på att åka iväg? Kram

2 Emelie:

skriven

Mysigt, som vi ungefär. Vi planerar att åka till Öland en sväng med nästa lördag den 9/7 o vara borta max 1v. Kram

3 Sussi:

skriven

Jag håller med er.. inte lätt att hitta inspiration så här i sommarvärmen men snart har du semester och får njuta av livet!! kram kram

Kommentera här: