Nr 6.. min dag

Ja herregud, min dag... det innebär ju att detta kommer bli verkligen århundradets tristaste inlägg. Hahaha

Dagen började med att jag kom hem från jobbet strax efter 8. Plockade fram lite bröd och käkade ett par mackor.
Kollade datorn lite förstrött under tiden.
Tokmys med vovven en stund och sen sängen. Sov till 16-tiden. Upp och satte på kaffe, satt på trappen en stund och vaknade till. Sen lite matlagning, ner till stallet en stund och pussade på Felice och sa hej till de andra pållisarna.
Sen hem och in i duschen och fixade till lite, fotade några blommor på gården för att kolla hur bra bilder nya HTC:n tar, och för att fördriva tiden lite.
En slurk kaffe och sen till jobbet vid 21 igen.

Meningen var att vi skullle åkt och badat med barnen, men insåg att jag hade inte hunnit det och så somnade Michelle så tidigt idag. 

Men imorrn ska jag hem från jobbet, ta mitt täcke, på med bikinin., Sen ska jag däcka ute på gården så om nån ser en bränd människa i stil med grillad entrecote nånstans i det uggliga kärret så kan ni ju tvärbromsa och komma in och putta på mig så jag rullar runt ;) Hahaha

Ja detta var min tråkiga dag! Full rulle men ändå inte fått ett skit gjort. Wohoooo...! verkligen.



 

Kommentera här: