Bara en vecka kvar..

Ja en vecka kvar på semestern och regnet det öser ner. Hoppas på lite uppehåll nästa vecka så man kan vara ute o ta vara på sista semesterveckan på nåt bra sätt. :)
Här händer inte så mycket. Barnen leker, jag städar. Darling är på ärende så ganska lugnt.

Klippte av mig håret lite häromdagen.
Det var egentligen en totalmiss. Meningen var att jag bara skulle toppat och sen blekt lite slingor. Men när blekmedlet landade i håret så upptäckte vi hur slitet och skadat håret va. Så fick tvätta ur blemkedlet nästan direkt och beslutade mig för att klippa en bra bit för att låta håret få växa ut nytt och fräscht istället.
Så en 15 cm rök MINST. Känns väl lite sådär, men vad ska man göra.
Tur att det växer. Det är ju bara hår ;)



Men det blev ju ganska bra ändå som tur var.

Annars har jag inte så mkt att förtälja just nu.
Ska försöka hotta upp bloggen lite inom snar framtid. Känner att det är dags för en förändring igen :)

Nähä, dammsugaren står och flinar åt mig. En våning kvar. Det ska han minsann inte komma undan om han nu trodde det.
Ha en fin dag! Kram Monixx

Kommentera här: