Girls night

Vilken mysig kväll det kommer bli ikväll!
Har samlat ihop några av de finaste människorna jag känner och så ska vi ha lite vinkväll och tjöta lite och bara ha allmänt trevligt. Detta ser jag fram emot.
Egentligen skulle vi haft sexparty (homeparty) men dessvärre blev hon som håller i det sjuk så det sket sig.
Det får bli en annan gång.

Så springer här med en kopp kaffe, dammtrasa och spelar massa bästast musik och det är f r e d a g  och jag är bara så jäkla nöjd med livet!
Sen ska jag fara in till stan och handla, hämta JennieHun & så ska vi hem och förbereda allt.
Men först stannar vi till och slukar en pizza. ;)

Att jag kommer vara fullständigt död ikväll, då jag jobbat inatt är en annan historia, för är man inte bättre på att planera så blir det ibland som det blir.
Vafan, sova kan jag göra sen.
Ikväll är det partiiiii med de bästa!

Synd att det var många som inte kunde komma, som jag velat skulle kommit, men det kommer fler tillfällen.
Till er önskar jag en supertrevlig kväll!

1 Emelie:

skriven

Hoppas att ni får en kanon kväll!! :) kram

2 Jennie C:

skriven

Tack så mycket för en jättenajs dag, kväll, natt och morgon!

Det var skoj :)

Kram

Kommentera här: