Awesome

Försov oss i morse lite. Men allt under kontroll. Ibland är man glad att man i alla fall är så pass ordningsam att lägga fram alla kläder kvällen innan.
Bara upp, duka fram frukost och på med kläder.
Sen iväg.

Inget jättevarmt väder idag så ingen sol för min del. Blåser ganska kyliga vindar.
Men jag är nöjd, det är våår och vintern är ett minne blott.

Nu är det dags att skutta in i duschen, sen får vi se vad som händer fram till 13.20 då jag ska hämta Emmsan i skolan. Vi får se.. känner mig bara sådär skönt lugn & avslappnad idag. Har ingen direkt lust med något mer än att bara ta det lugnt och låta dagen ha sin gilla gång.
Det är bra, för det innebär ju att man inte är rastlös.- Såna dagar är bra.
Man KAN  inte vara ute och fara & flänga för jämnan. Eller? ;)

Nähä.. dusch va' det ja!

See ya'll later!


Än råder det allt lite påskstämning här i Owl Swamp ;)


Månljus


Vi satte grabbarna i arbete med att montera ihop den nya grillen.


slutresultatet blev Mycket VÄl Godkänt. :)




släppte ut hunden, och busen hoppar rakt in i den öppna bilen. kikar ut: - Ska vi åka???
:)


Men matte & husses säng är ändå allra bästa platsen. Där somnar jag så gott ♥

Kommentera här: