Akvariefisk & personalmöte

Ja då har man fått lite gjort de här dagarna trots att det har gått i 180.
Igårkväll gjorde jag fint i katastrof-akvariet. Ni som har sett det vet jag menar. hahaha
Det var inte så snyggt, men nu är det rent igen.- Och eftersom jag hade en stackars guppyhane och en black molly-hona som var helt ensamma i sin art så for jag idag och köpte lite män och fruar till dem så de slipper ha så tråkigt mer.
Så nu lever guppyn upp till sitt rykte som gökmaskin igen. Hahahaha, han har fått 3 fina fruar nu. :-)



Skjutsade Christine med dotter till dagis imorse så de slapp att gå. Deras bil var redan ute på äventyr.
sen efter det så for jag direkt ut till stallet och kollade vatten och såg till så de hade det bra. Felice bjöd som vanligt på en mysig puss genom att pressa mulen emot min mun. Hon är så söt när hon gör så. ♥
Vattenbaljan var fullt av höst-blås-fallande tallbarr men nu är det fint och fräscht igen.
det känns verkligen -höst- ute nu. Det blåser och löven är gula och faller så sakteliga mer och mer nu..
Men det gör inte så mkt. Även om jag såklart hade haft sommar ett litet tag till.

Idag är det personalmöte och jobbakväll som gäller. Ända till 21.30. Men det går ganska fort ändå. :-)

Dax att sätta fart nu efter lunchen och göra oss klara, mig & Michelle.
Hon ska till dagis.

Ha en bra dag alla!

Kram!
1 Lindha:

skriven

jag tycker det hade varit bättre om kvinno-fisken fått massa män istället... ;)

Kommentera här: