Midvinternattens köld är hård..

.. och stjärnorna gnistra och glimma...

Sitter på jobbet nu och tar det allmänt piano. Ganska lugnt hittills. Skönt.
Ute är det -12 grader och min kära bil har inte gillat kylan riktigt de senaste dagarna, så det är med ett litet styng av oro nu om han skulle få för sig att strejka imorgon bitti när jag ska hem.
Vet inte vem jag skulle ringa i så fall.. för jag har då inga startkablar och inte vet jag hur man sätter dem heller även om jag haft. Shit, kanske spränger hela skiten i luften!
..och det hade ju varit extremt synd. ;-)
Får väl stanna nån stackars förbipasserande i så fall och be om hjälp. (det brukar det inte krylla av här direkt, så det går säkert kalasbra)  säger som Alban: Schtabilt!

Längtar till på fredag. Då ska jag på julfest med jobbet och det ska bli såå skoj att träffa alla under dessa omständigheter. Annars möts vi ju mest bara i dörren. Så ja, det ska bli såå kul och det ser jag verkligen fram emot. Bara kunna sitta och prata, äta gott och så var det nån show eller underhållning av något slag.
kul kul!

Men först ska vi avverka dessa 2 nätter så nu är det bäst att fokusera på dem då. Och koncentrera mig på att
inte falla för känslan av att vilja skrubba febrilt med naglarna på tatueringen. Jo, för så känns det ikväll.
Det kliar utav bara..... h-vete!

Sov gott alla night-sudders!
Jag kanske återkommer... det vet man aldrig. :)

Kram!


Kommentera här: