Ojdå.. nu var det längesen. :-)

Ja har blivit så himla kass på detta med att uppdatera ofta. Det var ett tag sen det blev sådär en 5-6 inlägg varje dag. haha
Ja det har varit en tid med massa mys, trevliga sammankomster med mina fina vänner, massa hästande och stallvistelse.

Har kommit igång med pållan nu och motivationen ligger återigen på topp efter en svacka.
Det har varit härliga uteritter med Sussi och Symfoni i skog och mark. Häromdagen red vi upp till Änkarp och kikade. Det är så fint däruppe.

Igår löshoppade vi våra hästar lite.
Felice tyckte det var superskoj och sprang runt som en tok i början.




Här ser man verkligen Glädjen med stort G. Hahaha


Tycker hon hoppar med god teknik och hon är definitivt en snabb liten omhoppningshäst, men nu är det ju inte aktuellt eftersom jag aldrig kommer hopptävla nånsin. Hihih
Men hon älskar det verkligen.
Får väl se om jag kan våga mig upp nån gång och hoppa över en hink eller nåt. ;-))

Vad har hänt mer?
Jo just det, vi hade en liten trevlig kväll med grillat vi och de andra här i 'längan'.

Det var roligt!
Så det måste vi göra om. :-)

Annars har det mest varit nattjobb för min del i helgen. Tycker det är oerhört skönt att jobba natt men våra kära barn kraschade våran lilla bärbara dator så det fick bli 2 datorlösa jobbnätter framför tv:n istället.

Så är det någon som vet om en billig bärbar dator ( strl obetydlig) så hojta!

Nu ska jag ta tag i dagen och göra mig lite respektabel och se om jag och barnen kan hitta på nåt skojigt. De är lediga idag och Emma har studiedag. Skönt, då vi tog lite sovmorgon alla.

Ha en bra dag nu alla!

Kram!

 

1 Emelie:

skriven

kul med hästar ska rida i dag. :)

2 Katarina:

skriven

Men vad lustigt, vi löshoppade våra hästar igår :)

Kommentera här: