Grattis, älskade pappa! ♥



Idag skulle Världens Bästa Pappa fyllt 54 år.
Saknar dig så jag går sönder. Du ska veta att allt är bra med oss, och jag vet att du sitter däruppe, tittar ner på oss och är så oerhört stolt. Du känner oss eller hur, för jag känner dig.
Det är så mkt jag vill visa dig, säga dig.









Så pappa om du ser detta, du ska veta att jag saknar och älskar dig så såå mycket.
Du fattas oss alla här oh vi glömmer dig aldrig.
Jorden hade varit en mycket bättre plats om du fanns kvar.....
Önskar att jag kunnat hälsa på dig i himlen, så som du hälsar på mig i mina drömmar.

Ett stort Grattis på Din dag från oss alla.







 
 







    Älskad-Saknad-
     Aldrig glömd.
  Och i mitt hjärta är du 
     för evigt gömd.

1 Sofia:

skriven

Beklagar sorgen och förlusten <3 Men du har honom alltid med dig, närmare än man tror. Han kommer alltid att finnas i ditt hjärta och i dina minnen.

Men jag vet hur jobbigt det är att förlora någon och inte ha dom vid sin sida på samma sätt som man vanligtvis brukade.

Sköt om dig, kramar!

2 RemAngelin:

skriven

Åhh va fint skrivet..... Din pappa får säkert ditt fina meddelande till sin himmel...

Kommentera här: