Syntax Error & silverschampo



Ja jag har en liten akrobat här som minsann lärt sig stå på huvudet i soffan.
Och mamman har som vanligt hjärtat i halsgropen. Jag avlar nbog fram cirkusprinsessor verkar det som.
Mer vilda än tama vad gäller konster och hittepå. hihihi

Varför jag är trött idag?
Jo för att jag alltid kommer på en massa saker alldeles för sent på kvällen.
Så är det jämt.
Igår kom jag på att jag skulle göra mig kvitt utväxten i håret.
Men måste ju säga att det är oerhört skönt att ha det gjort.
Det såg inte klokt ut.
Men nu så. Ska slinga håret oxå tror jag. För att få bort lite mer av det gula.
Och sen köra silverschampo.
Vilket silverschampoo rekommenderar ni? (ett som finns att skaffa överallt då)

1 Christine:

skriven

Finns ett på åhlens som jag har köpt ngn gång.. Men kommer inte ihåg vad det hette.. fast tror bara de hade ett att välja på ;)

2 Lindha:

skriven

Matrix silverschampoo är överlägset bäst :)

Joico heter ett annat som är bra.

Kommentera här: