Jeep önskas byta emot min Citroën-rääser!



Har konstaterat att jag kommer att behöva en sån. En sån hade varit mig behjälplig i många lägen.
För om nu vintrarna ska se ut såhär så är det hopplöst att vara hästmänniska och ha en framhjulösdriven bil i halkan när man ska dra släp.
Då tänker ni säkert:
"Ja men herregud, vintern är ju snart slut"
Joo, sant, men nu kommer snart regnperioden istället. ;-)))



Vet du om någon, säg till!
Skick totalt obetydlig. Bara den eventuellt är skattad, besiktad och vattentät! ;-)
1 mamma:

skriven

En framhjulsdriven bil är väl bra mkt bättre än en bakhjulsdriven..tänk volvo...visserligen de äldre då...suck....

Men tänker du Saab som är framhjulsdriven så plöjer du dig igenom snön....;-)

2 mamma:

skriven

Kom på att jag hade ju en fyrhjulsdriven vinröd sak...att ni inte köpte den billigt och bra och renoverade upp, kom inte den från er från början????



Men visst den slukade bensin som 17;-)

Tur att jag blev av med den....

Kommentera här: