Min nya bil ? Japp. Skulle nog tro så.







Visst är han fiiiin??

Jag ska reda ut så mkt i mitt liv nu så jag knappt hinner med själv.
Det jag ska belöna mig med är en fräsch och fin bil. Min första riktiga bil.
En utan massa rosthål, skavanker och andra pinsamma detaljer.,
Min första riktiga stolthet i bilväg.
1 Jennie:

skriven

Snygg bil Monica! Jag förstår att du är stolt över den pärlan. Hoppas på att jag får åka med någon gång, kanske en raggartur runt esplanaden? Ha ha ha ha ha! Kram <3

2 Mamma:

skriven

Ja den ser inte så illa ut.

/kram

Ps. vi syns på lördag.

3 Monixx:

skriven

Mamma: Ja den är superfin. En bra bil för en bra peng :-)Och jag älskar den!! hihihi



4 Monixx:

skriven

Jennie: Jaaaaaa, raggarundor och VPS!!

Det får det allt bli nu. Nåt kul iaf i höst o vinter. :-) hihi

<3 Jram

Kommentera här: