Blev fin-nominerad :-)

Blev nominerad av min fina vän Jennie. http://justmejenniec.blogg.se
Tack så hemskt mkt!

Och nu då så innebär det tydligen att jag ska skriva 7 sanningar om mig själv.
Hmm.. inte helt lätt. Låt se...

1.
Tyvärr ganska långsint. Har svårt för att glömma svek eller dåligt beteende.

2.
Väldigt romantisk. Stearinljus, badskum, gulliga lappar och pussar i nacken....

3.
 Drömmer om ett liv i USA. (Eller i göteborg, om vi nu måste vara trista att hålla oss till Sverige)

4.
Somnar alltid på vänster sida på vänstra sidan av sängen.
Och kan inte göra det förrän jag sagt: -Godnatt. Sov gott.

5
. Kan stundtals vara fruuktansvärt osocial. Men jag gillar ensamhet. Det är inget som någonsin stört mig.

6.
Har aldrig tankat i hela mitt liv. Vet inte hur man gör.  Anser att det är makens ansvar. ;-)

7.
Har en gång liftat hem med 2 hönor och 1 tupp i en kartong efter att övernattat med tuppen på rummet på vandrarhem. Det var en upplevelse att gömma den var gång vandrarhems-innehavaren närmade sig. ;-)

Jag langar vidare till Jelix, Christine, Helen, , Bettan, Beffa, Jea, Vansinnet, Vica, Sussi & Lindha.

 

1 EWA:

skriven

Det där med att tanka var bra! Det önskar jag att jag hade kommit på, för nu när jag väl börjat så... Tror inte Henke skulle gå med på det.... hahahahha

Kommentera här: