Weird feeling..

Konstigt hur elände kan föra 2 människor samman så.
Jag och en vän har funnit varandra. Fullkomligt. Och hon har kommit att bli jätteviktig för mig.
Allt liksom bara klaffar och man förstår varandra så himla bra.
Har ett par vänner jag skulle kunna gå genom eld för. Ni är inte så många, men ni är fina för tusenfalt vr och en av er.
Och ni betyder så oerhört mkt för mig.
Ni vet vilka ni är! ♥

Idag känner jag mig smått risig faktiskt, vet inte vad det är.
37,5 i muntemp. Så det var ju inget.
Men känner mig jättefebrig. hmm..
Får ta och dra mig till sängs och sova stenhårt till 05.45 imorrn. -piiip-

Förresten, på fredag flyttar pållan till betet. Det ska bli så himla roligt!
Jag är så förväntansfull och ser fram emot en hästig sommar med bad, hästknaserier & andra galenskaper!
hihihi

Puss & Godnatt alla!

 

1 Christine:

skriven

Tack för att du finns <3

2 Mamma:

skriven

VAR HAR DU FÅTT TAG PÅ BETESPLATS NÅGONSTANS..??

Kommentera här: