Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Tack som f-n!

Min bil....  vad har ni gjort med min bil?
Älskade Saaben som jag bedyrar högt i mitt liv.
Ni har sabbat den. Och jag hatar er för det.
Monixx.. arg, trött, hästluktande och jäääkligt ledsen.



Insåg när jag skulle till stallet att någon varit inne i min bil. Vilken mess det var i hela framänden på bilen.
Papper, cd-skivor. ALLT! Hullerombuller slängt bara.
Det var väl inget, men sen skulle jag sätta i nyckeln.
Såg redan innan att det var helt sönder. Men jag testade. Lönlöst.
De har massakrerat hela tändningslåset och försökt knäcka rattlåset.
så den går inte ens att starta.
Anmäla? Javisst. Men vad hjälper det?
Självrisken är inte billigare än att laga den själv. Säkert hugget som stucket.
Men jag blir så arg. Och jag kommer ingenstans.

Fast mest är jag ledsen just nu.
Älskade Saaben min.

M-U-P-P !
1 Emily:

skriven

Men vafan är det för fel på folk? Jag förstår hur arg du måste vara. Det känns ju som en grovt övergrepp!

2 Ilona:

skriven

Fy fan vilka puckon det finns = (

De kommer få det tillbaka en dag.. lovar.. så som man behandlar andra, blir man själv behandlad en dag .

Ödet!

Kramar om!

3 Katarina:

skriven

Beklagar verkligen. Det är så tråkigt och de gör en så förbannad. Att folk inte kan låta ens saker få vara ifred

4 Jeanette:

skriven

Fy f*n , så sjukt

man blir så besviken =(

Kramar om

5 lina [discosadness.blogg.se]:

skriven

ajjajj, grymt irriterande! :-(

Kommentera här: